Plan Tygodnia

Plan tygodnia grupa Odkrywcy

DZIEŃ TYGODNIAPONIEDZIAŁEKWTOREKŚRODACZWARTEKPIĄTEK
GODZINA
7.00 – 8.30
8.40 – 9.00ŚNIADANIEŚNIADANIEŚNIADANIEŚNIADANIEŚNIADANIE
9.00- 10.00EDUKACJAEDUKACJAEDUKACJAEDUKACJAEDUKACJA
10.00 – 10.30
10.30 – 12.15JUDOTANIECZAJĘCIA ETNOJUDOTANIEC
12.15 - 13.00OBIADOBIADOBIADOBIADOBIAD
13.00 – 13.30RELAKSACJARELAKSACJARELAKSACJARELAKSACJARELAKSACJA
13.30 – 14.00
14.00 - 14.30
14.30 - 15.15CERAMIKA / ANGIELSKIANGIELSKI
15.15 – 15.45PODWIECZOREKPODWIECZOREKPODWIECZOREKPODWIECZOREKPODWIECZOREK
15.45 – 18.00PIŁKA

LEGENDA:

Moduł edukacyjny – „nauka bawi, a zabawa uczy”

Moduł artystyczny – „uczymy odbierać i kreować sztukę”

Moduł sportowy – „prawidłowy rozwój fizyczny jest niezwykle istotny”

Moduł kreatywny – „rozwijamy twórcze i nieszablonowe myślenie”

Moduł wychowawczy – „nigdy nie zaszkodzi być grzecznym” (moduł realizowany przez cały dzień podczas każdych zajęć)

Plan tygodnia grupa Naukowcy

DZIEŃPONIEDZIAŁEKWTOREKŚRODACZWARTEKPIĄTEK
GODZINA
7.00 – 8.30
8.40 - 9.00ŚNIADANIEŚNIADANIEŚNIADANIEŚNIADANIEŚNIADANIE
9.00 - 10.00EDUKACJAEDUKACJAEDUKACJAEDUKACJAEDUKACJA
10.00 - 10.30
10.30- 12.30JUDOTANIECZAJĘCIA ETNOJUDOTANIEC
12.30 - 13.15OBIADOBIADOBIADOBIADOBIAD
13.15 - 14.00
14.00 - 14.30CERAMIKA / ANGIELSKIANGIELSKI
14.30 - 15.00
15.00 - 15.30PODWIECZOREKPODWIECZOREKPODWIECZOREKPODWIECZOREKPODWIECZOREK
15.30 - 18.00PIŁKAWSPINACZKA

LEGENDA:

Moduł edukacyjny – „nauka bawi, a zabawa uczy”

Moduł artystyczny – „uczymy odbierać i kreować sztukę”

Moduł sportowy – „prawidłowy rozwój fizyczny jest niezwykle istotny”

Moduł kreatywny – „rozwijamy twórcze i nieszablonowe myślenie”

Moduł wychowawczy – „nigdy nie zaszkodzi być grzecznym” (moduł realizowany przez cały dzień podczas każdych zajęć)

Ta strona wykorzystuje pliki cookies Polityka Prywatności

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close