Nasza Kadra Nauczycielska
Zapewnia kompleksowy rozwój i zdobywanie wiedzy.
Wspiera rozwój talentów i zainteresowań dzieci.
Dba o budowanie relacji i więzi wśród dzieci.
Poznaj naszą wykwalifikowaną kadrę
mgr Marzena Kaczmarczyk
Dyrektor Przedszkola
Z wykształcenia jestem magistrem pedagogiki, a także zarządzania i marketingu oraz zarządzania kadrami. Moim największym zamiłowaniem jest jednak taniec i praca z dziećmi. Na co dzień jestem mamą dwojga dzieci, dzięki czemu mam świeże spojrzenie na edukację przedszkolną i szkolną. Uwielbiam uczyć i pracować z dziećmi, a lata doświadczeń zainspirowały mnie, aby stworzyć miejsce, gdzie unikalne predyspozycje młodych ludzi zostaną odkryte, a wykwalifikowana kadra wydobędzie z nich to, co najlepsze.
mgr Marta Grosicka
Pełnomocnik Przedszkola
W przedszkolu pracuję jako Specjalista ds. Pracowniczych i Administracyjnych, Pełnomocnik Spółki Ukończyłam studia magisterskie na Uniwersytecie Jagiellońskim, kierunek Zarządzanie Kadrami. W naszym przedszkolu dbam o dokumentację kadrową pracowników, przestrzegam ich prawa i obowiązki. Realizuję całokształt zadań wynikających z prowadzenia administracji przedszkolnej.
mgr Ewa Bartnik
Z wykształcenia jestem pedagogiem i pracownikiem socjalnym. Ukończyłam studia magisterskie na kierunku Pedagogika Opiekuńcza i Pracy Socjalnej oraz studia podyplomowe o specjalności Pedagogika Przedszkolna z Zarządzaniem Oświatą. W pracy ważna jest dla mnie atmosfera pełna szacunku. Cieszy mnie radość dzieci, ich szczery uśmiech. Staram się zaciekawiać podopiecznych sztuką teatralną oraz różnymi formami aktywności. Chcę, aby edukacja byłą zabawą i przyjemnością. Według mnie każde dziecko jest wyjątkowe, dlatego każde traktuję indywidualnie.
mgr Ewelina Pisula
Wykształcenie kierunkowe zdobyłam na Uniwersytecie Rzeszowskim. Ukończyłam studia licencjackie na kierunku pedagogika, o specjalności edukacja przedszkolna z terapią pedagogiczną oraz studia magisterskie: pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. Jako nauczyciel przedszkola pracuje od 2015 r. Systematycznie podnoszę swoje kwalifikacje uczestnicząc w różnych formach doskonalenia zawodowego. Pracując z dziećmi staram się stworzyć Im przestrzeń do działania. Jestem zwolennikiem metod aktywnych. Pozwalają one na stwarzanie sytuacji, w których dzieci stają się eksperymentatorami oraz odkrywcami
mgr Agnieszka Kwinta
Ukończyłam studia magisterskie pedagogiczne ze specjalizacją animacja społeczno- kulturowa na Uniwersytecie Jagiellońskim. Studia zaszczepiły we mnie miłość do sztuki, literatury, filozofii i popkultury. W pracy z dziećmi staram się przedstawiać im świat jako wciąż nieodkrytą przyjazną krainę, w której każdy może realizować swoje cele i odważnie stawiać czoła przeciwnościom. Chętnie wykorzystuję metody zaczerpnięte z pedagogiki gestalt, grywalizacji, sztuk audiowizualnych oraz pedagogiki kultury w kontekście procesu edukacyjnego.
Anna Szczurek
Pracuję w Przedszkolu jako asystent nauczyciela. Najważniejsze dla mnie są uśmiech i radość dzieci, prywatnie jestem mamą dwóch dorosłych już chłopców. W pracy cieszę się z każdego postępu moich przedszkolaków, staram się im pomagać oraz wspierać ich w codziennych czynnościach a ich małe sukcesy są dla mnie bardzo ważne. Jestem osobą, która nie boi się wyzwań i potrafi rozwiązać każdy problem. Łatwo nawiązuje kontakty z dziećmi, uwielbiam zabawę z nimi a cierpliwość i opanowanie pozwala mi dobrze zrozumieć ich potrzeby.
mgr Barbara Czerny-Krawczyk
Z wykształcenia jestem nauczycielem przyrody biologii i chemii, a także wychowania przedszkolnego. Pracuję w przedszkolu kilka lat i nie wyobrażam sobie innej pracy. Wspólnie razem z całą kadrą nauczycielską, dbamy o to, aby nasze przedszkole było miejscem nie tylko wesołej, beztroskiej zabawy, ale również miejscem, gdzie uczy się ważnych życiowych zasad.
mgr Irina Latoń
Nazywam się Irina Latoń. Ukończyłam Instytut Pedagogiczny w Magnitogorsku w Federacji Rosyjskiej. Po studiach pracowałam jako nauczyciel wczesnoszkolny. Od 2018 roku jestem związana z przedszkolem „Galaktyka Dzieci”. Kocham swoją pracę. Uwielbiam spędzać czas w gronie dzieci.